bestickförvaring


Nu när silverbesticken åkt fram och tillbaka några gånger i och med dopet blev jag mäkta irriterad över att vi inte har nån bra förvaring till dem. Har haft dem invirade i silkespapper bara typ.
Så kom jag på att jag tagit hem lite av mormors kärlhanddukar... så jag sydde ihop ett litet fodral till teskedarna. Inget mästerverk men det funkar iallafall bra att ha dem i.
Ska göra till resterande bestick oxå när jag hinner... så mycket man vill göra hela tiden :)

                                                                                                                                           



.

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Underbart ju... hade också önskat att Vega inte hade så bråttom.

Postat av: Maria

Vilken bra idé! Själv fick jag en ask först och sen kom silverskedarna i present vartefter :)

2012-02-09 @ 17:10:36
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback