Inget dagis idag heller...

Dagis och baciller... För andra gången fick vi nu ställa in dagisstarten igår.
K har fått feber igen och hon och jag var hemma igår och idag.
Inga problem för mig, jag är gärna hemma o myser med världens finaste men det är ju synd om henne som aldrig kommer in ordentligt i dagisrutinen.

Nu har hon precis somnat och jag passar på att göra ett litet inlägg. Är glest med dem nu för tiden. Datorn har lagt av och jag gillar inte tiktigtatt blogga från mobilen, tycker det är bökigare men man får väl anpassa sig :)

Nu ska jag gå och de om jag hinner få till en kaksmet innan lilltjejen vaknar igen.

Ha en skön fredag!

O så klart vill inte mobilen ladda upp bild... Tröttsamt


Kommentarer
Postat av: Malin

Segt med baciller. Jag är förkyld igen trots att jag inte går på dagis ;)
Tycker det är mkt smidigare att blogga från tfn, mot att ta kort på kameran o ladda in i datorn. Tar sån tid. Däremot blir det inte riktigt som man vill alltid från tfn. Så inte helt hundra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback