om dammsugning


Ibland känns det som om dammsugaren och jag är ett :)
Jag dammsuger varje dag, ibland tom 2 ggr. Om jag inte gör det är det ju nån annan liten dam som gör det.
Och vilka hökögon hon har då! Hon ser minsta lilla sten som följt med skorna in, tar sikte, kryper dit och äter upp den! pju!
För lite sen såg jag på televisionsapparaten en sak som jag inte trodde fanns mer än i min fantasi. Det var hål i socklarna i köket och så kunde man slå på och då sög det upp smutsen där, man kunde bara borsta med en sopborste in smutsen till kanten så försvann den!!
När kommer det nån o installerar det här? Jag bara undrar :)

                                                  


.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du är med och tävlar!



Haha, du får uppfinna en sån "dammsugare"! Mitt värsta dammsugar-problem är trappen. Inte kul. Funderar på att köpa en sån där liten dammsugare att använda där, den stora är så osmidig och otymplig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback