alla helgons dag


Idag går våra tankar till alla dem vi förlorat.
Närmast min moster och morfar som vi förlorat nu inom några månader.

Att min moster somnade kan jag fortfarande inte acceptera, det var alldeles för tidigt och oerhört orättvist.
Hon hann aldrig träffa Klara och det gör ont i mig när jag tänker på det, hon såg så mycket fram emot att få träffa henne och så blev det aldrig så. Hoppas att hon kan se henne på något sätt ändå...

Morfar har precis lämnat oss och på något sätt är det lättare att acceptera, han var gammal och sjuk. Det smärtar såklart ändå och begravningen på onsdag kommer bli tuff.

Till er och till övriga som vi förlorat genom åren sänder vi idag våra tankar. Säger att vi saknar er och att vi aldrig någonsin glömmer bort er!!





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback