1 vecka... 1 VECKA!!!

Jösses nu är det verkligen bara en vecka kvar! ( ja eller 2 eller 3 vem vet :))
Nu inser man ju hur fort det gått.
Vi som väntat väntat och väntat sitter nu verkligen precis jättenära att bli föräldrar, känns såå spännande och nästan overkligt.
Runt vecka 20 sådär gick tiden så långsamt, så långsamt men nu är vi snart i mål ändå :)
Kroppen är riktigt tung nu, fötterna svullnar, rygg, höfter och nacke värker och sömnen är sådär. Men vad gör väl det! Vi är ju på slutspurten nu! Tjiho! :)
Nu ska jag ta tjockmagen o vagga ut i trädgården och solen lite och njuta av värmen en stund.

  


Kommentarer
Postat av: Lotta

Spännande. Nu blir livet snart helt annorlunda. Tänk att någon som är så liten kan påverka en så fantastiskt mycket :-)

2011-05-09 @ 20:04:58
Postat av: Malin

Jag förstår att det är overkligt. Nu är det riktigt nära!!

Spännande!!

Postat av: Malin

Jag förstår att det är overkligt. Nu är det riktigt nära!!

Spännande!!

2011-05-10 @ 22:51:32
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vad spännande!! Det är ju jätte nära nu.



P.s Jag vet vad du menar med att tiden går långsamt runt vecka 20.

2011-05-11 @ 09:28:42
Postat av: Anonym

Det är så spännande! Kan kan knappt vänta jag heller :-) Kom ut nu lilla knatte så vi får se vem du är!

2011-05-12 @ 10:33:23
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback