sommar, lycka och vampyrer


Hej å hå
Tiden rullar på och sommaren är här. Varmt som tusan.
Klara och jag trivs bra i källaren där det är svalt och skönt :)
Den lilla sötnosen blir jättevarm

K är verkligen världens bästa bebis, snäll som bara den och sover jättebra på nätterna. Dessutom sötast i världen såklart :) Nu ler hon flera gånger varje dag och mitt hjärta smälter varje gång.
Det är otroligt vad mycket kärlek man känner för denna lilla vackra tös som vi har glädjen att få ha hos oss.
Hon är verkligen vår stora lycka!

Häromveckan skulle vi titta på film. Pepster hade tagit hem någon vampyrfilm. Vi satte på filmen och precis i början av filmen är det vampyrer som anfaller och dödar en familj. Den ena biter ett spädbarn och kastar sen iväg det döda barnet..... Då får jag totalbryt... Tårarna strömmar ner, jag håller händerna för ansiktet och ber PW stänga av filmen. Fy! Det kändes vidrigt, känslorna överraskade mig totalt men men man är väl känsligare nu antar jag :)

Nu väntar jag på att P ska få semester. 1 vecka kvar, ska bli så skönt att ha en massa hela dagar ihop.

           
Trackback