höst? vinter?


Jaha då vaknade vi oxå upp till lite snö imorse. Ser ut som det är borta i stort sett redan.
Jag undrar så vad det kommer bli för väder om 3 veckor.
Inte fel med snö, allt blir ju så fint då. Men det kan man inte hoppas på.

Hämtade hem min klänning igår, nu hade jag glömt lite igen hur den såg ut :) Men jag blir positivt överraskad varje gång o nu kan jag ju kika på den varje dag om jag vill :)
PS sa igår - vad synd att du bara får ha på dig den en gång. o visst är det så..

Så nu försöker jag matcha smycken, hittade på ett bra alt. igår som kan bli ett vinnande koncept, vi får se :)

PS kläder är bokade o klara, han kommer bli så tjusig så!

 
21 dagar nu =)



.

Kommentarer
Postat av: Sara

Spännande!!

2010-10-22 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback