Fam Welin


Då var det gjort!
Nu är man fru :)
Vi är en familj på "riktigt"!
Har knappt landat ännu efter den mest fantastiska dagen nånsin.
Det går inte att beskriva hur det kändes denna dag.

Upplevelsen i kyrkan blev så mycket större och intensivare än jag någonsin kunnat ana innan.
Redan när prästen började prata höll tårarna på att rinna. Jag höll mig rätt så bra genom vigseln, var extremt nära tårar när Karin sjöng och när sen Robban kom fram gick det verkligen inte längre. Tårarna rann i floder på mina kinder.
Så otroligt mycket känslor.

Och vilka fantastiska tal och framträdanden under middagen. Helt otroligt!

Hela dagen och kvällen blev perfekt! När vi masade oss i säng strax före 5 hade vi upplevt vår största dag hittills i våra liv. Wow!

Tack snälla snälla alla som var med och gjorde våran dag så lyckad!




.




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själva, ni hade ordnat det superbra och var så vackra så :-)

2010-11-19 @ 07:51:04
Postat av: anna andersson

Tack själva, finns bara 1 ord FANTASTISKT <3

2010-11-22 @ 11:09:36
Postat av: Malin

Tack själva för att vi fick dela er dag!! Fantastiskt!!

Postat av: Maria

Tack tack för en fantastisk dag tillsammans med er! Ni är underbara! Det var en riktig höjdarfest :)

2010-12-06 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback