sorg


världens värsta fredag är över.
Jag önskar verkligen att gårdagen inte fanns.
Vi har blivit av med världens sötaste bästa och finaste Håkan och vår familj har förlorat en medlem.

Jag trodde nästan mitt hjärta skulle stanna igår när PS ringde och sa att det bästa var att låta honom somna.

Jättesvårt att komma hem igår och han inte var här längre. Han ska ju vara här, han har alltid varit här.
Och nu kommer han aldrig mer ligga på min mage när jag tittar på tv, han kommer aldrig mer sitta på handfatet när jag borstar tänderna och han kommer aldrig mer knuffa på mig med huvudet och gosa in sig i min famn.

Det är bara så orättvist, att vi inte skulle få behålla någon av dem, så otroligt speciella de var.

Saknaden är enorm och tomrummet som han lämnat efter sig är större än någon någonsin kan ana.




     
 




Kommentarer
Postat av: Caperucita

Nej, nej, nej!

2010-03-21 @ 12:25:48
Postat av: Malin

Nej fy vad orättvist :( Lider med er! Finns ju inget värre. Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback