söndag


Så sprang även denna helg på rekordsnabbt.
Fantastisk trevlig middag igår hos Sara med vännerna.
l
Idag har jag pysslat lite på altanen och i vårt lilla land.
Plockade in lite diverse, härligt! Detta blev dagens skörd:
oregano, timjan o persilja för torkning o infrysning, sallad, morötter samt en liten ensam tomat :)





I kanten av vårt lilla land har denna lilla dykt upp. Precis i hörnet så det ser ut som vi satt den där men icke, den bara föddes där :)




kärleksört på g nu




Våra pelargoner blommar fortfarande... lite spretiga har de blivit men blommar gör de






.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt med egenodlat! Mumsigt!

Postat av: Linda

gud så duktig du är med trädgården...jag skördar aldrig vårt vi har härhemma knappt.

Men på farmville på facebook skördar jag däremot hej vilt ;-)

2009-09-09 @ 11:43:30
Postat av: Linda

gud så duktig du är med trädgården...jag skördar aldrig vårt vi har härhemma knappt.

Men på farmville på facebook skördar jag däremot hej vilt ;-)

2009-09-09 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback