gammal?


Häromdagen fick jag syn på nåt jag inte sett på länge.
För ungefär länge länge sen i min ungdom var det högstaste mode att springa runt i träningsoverall o då helst en adidas.
Efter mycket väntande fick jag till sist en fräck vct-skapelse när jag fyllde o var mycket nöjd.
Cerice, (mest cerice) svart, lila o vit o med luva... jisses
För några dagar sen ser jag en tjej-tonnis iförd precis den vrål cerica jackan med luva o allt, o hon har den helt ärligt, på allvar.
Förmodligen trendigt som tusan... vintage....retro....
Jag är gammal....


.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fy vad gammal man kan känna sig ibland. I helgen dock kände jag mig väldigt ung. Några killar på golfbanan som trodde jag var i 23-25-årsåldern :) Jo men visst nästan så... ;)

Postat av: Linda

ha ha...ja det minns jag allt...jag hade svart vita adidas byxor+ huvtröja.

Var lite rädd för "adidas kickers" ett slag.

2009-09-09 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback