Emil Jensen



Om ni inte varit och sett någon föreställning med den mammen så säger jag bara en sak. Gör det!!!!
I tisdags besökte han Folkan i Kumla med sin föreställning " En dödsrolig kväll om sorg och saknad"
Jag var där! Vi var tre st som efter föreställningen kom ut helt lyriska!!
Såå fruktansvärt bra!!
För er som inte vet vem han är vet jag inte hur jag ska förklara vad han gör. Han är poet/artist/ståuppare/sångare...
Denna föreställningen var en blandning av musik, mycket prat och massor med skratt samt mycket tänkvärda monologer.
Det var länge sen jag skrattade och kände så mycket!
Helt underbart!
Kolla upp om han kommer med sin turné någonstans nära er. Ni får inte missa honom!
Kolla in hans hemsida

http://www.emiljensen.se/





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback