tröttma


morrn!
guud vad trött jag varit denna vecka. Vaknar knappt av klockan när den ringer... pust.

Och ingen springning blev det i tisdags, hade med kläder och allt men nä då, hade så jäkla ont i benet så det gick inte. Tog mig igenom vollebollen på lunchen lite halvrörlig sådär, men att jogga gick inte.
Och inte blev det nåt igår heller. Lagade mat, klippte gräset och sen kaklade vi klart badrummet. (jihoo :). Sen var klockan typ 21 och jag orkade inte ge mig ut, borde gjort det men men.... Idag ska jag med ut iallafall efter jobbet. Ska ta en lite längre slinga tror jag idag. Vi mätte upp en 6,8 km slinga som de andra körde i tisdags, kanske tar vi den idag med.
Nähä jobbtajm nu.



.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tro sjutton det. Vem orkar gå ut och springa efter gräsklippning, matlagning o kakling?? Skulle inte jag heller orka. Man hinner ju tyvärr inte så mkt en vardagkväll. Jobbigt med benet :( Hoppas det är bättre idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback