träning


Hmm sprang igår. 6,7 km.
Men tusan vad långsamt det går. Nu sprang vi ihop och jag hade nog velat springa lite fortare. Men det tog verkligen jättelång tid. På slutet ville jag dra på lite men då var vi inne i ett allvarligt samtal så jag kunde inte springa ifrån när mitt i samtalet. Hade inte gjort så jättestor skillnad men lite...
Börjar bli orolig för att jag inte ska få upp tempot alls... hmmm
Det där med att klara milen under en timma som jag tänkte mig får jag nog ge upp, det verkar inte alls som om jag kommer klara det nu. Trist. Har verkligen kommit in i alldeles för segt tempo...
Ska försöka springa lite snabbare hemma under helgen så får vi se hur det går...


.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kör intervaller!! :)

Postat av: guldmulten

japp ska testa det i helgen :)

2009-05-20 @ 10:05:13
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback