spring spring spring


Hej hopp!
Tidig på jobbet idag igen. Skönt att kunna sluta i hygglig tid på fredagar.
Igår kom jag äntligen ut på joggingrunda. Vi körde 6,8 km och det kändes riktigt bra.
Var väl ingen rekordtid direkt men vi sprang iallafall hela rundan utan att stanna och det är det som räknas. Kände mig kalaspigg när vi var färdiga och pulsen gick ner rätt snabbt.
Härligt! Det är sååå skönt när det flyter på. Härlig känsla, man blir peppad på att springa mer. Hoppas man har en sån bra dag den 13:e :)  

              








.

Kommentarer
Postat av: Malin

Javisst är det härligt när det flyter på!!

Ja det får vi hoppas att 13:e blir en dag med bra form!! Jag är sugen på att åka till Karlstad o kika!

Ska försöka mig på en löprunda efter jobbet nu när det inte blev nån cykel idag.

Godmorgon på dig med! :)

Postat av: Malin

Nä springa kan jag inte ;) Inte än iaf...satsar på i september. Har bara sprungit 4 ggr i år, bör nog träna lite mer :)

2009-05-15 @ 11:45:11
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback