lill-killen


veckan susar fram som vanligt och torsdagen är redan här.
Ikväll blir det färdigställande av målningen hos mormor o morfar. En strykning till så borde det vara klart sen.
Och så MÅSTE jag ta mig ut och springa ikväll... det går uselt med träningen nu känner jag.
Kanske kan jag hinna måla lite fönster hemma oxå....

Igår hade vi målningspaus. Pepster kaklade i badrummet medans jag for en mil söderut och kollade in det nyaste lilla tillskottet i bekantskapskretsen. SÅÅÅÅÅÅÅ söt liten liten lill-kille. Han charmade alla förstås och sussade gott i min famn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä inte ska du sluta läsa! Vill absolut inte ge dig dåligt samvete!! Sporrar gärna till träning dock ;)

Ni har ju hus och är så duktiga med det. Det är ju skitsvårt att hinna med allt. Jag har ju bara en 1:a och mig själv att tänka på = mycket lättare att få till tid såklart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback