en vanlig kväll på Harrys :)


I lördags var det tajm att gå på krogen. Länge sen verkligen.
Vi hade bestämt oss för Harrys, firmafesternas Mecka och redan i den trista kön in började man tveka lite :))

Hahaha inte för att jag vill säga "vad var det jag sa" men.....

1. Redan i kön ser man Harrys-klientelet och det besannas med råge när man kommer in.

2. Det STINKER piss som vanligt på Harrys i flera meter runt toaletterna, vidrigt!

3. Man ser 50+ människor med tungan långt nere i halsen på varann, blää

4. Det dansas kraftig bugg på ett otroligt trångt dansgolv så man får folk i ryggen

5. Golvet är täckt med glas och sulorna oxå då förstås

6. Kvinnan med iq-fiskmås i toakön - "Guuuud vad snygg du är i håret, får jag se hur du klippt dig, aha du har klippt upp här och har lite längre här och sen så och så ... hmm aha ja ok"

7. Raggningsförsök... händer Ingen annanstans än där.

8. Överfulla slängs ut av vakt

9. Är det finlandsfärja jag är på eller är det After-Ski??

10. Folk tycker att det är hårdrock och knyter näven till "I love rock n roll"

Med andra ord, precis som vanligt på Harrys! hahaha Jag skrattar när jag tänker på det

Men jag hade kul iallafall och var inte ett dugg trött när vi begav oss hemåt.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback