val-söndag


Jaha ja då var denna söndag snart slut. Har verkligen inte gjort mycket idag.
Var givetvis och röstade innan, det har ni väl gjort alla hoppas jag?!?

Stort grattis till malin idag som tog sig genom halvvättern på ett exellent sät. Bra jobbat tjejen!!

Sprang min vanliga fängelserunda ikväll. Går fortfarande lite för sakta men lite fortare än sist iallafall, alltid nåt :) Dessutom var det ju fest hos S igår och partajande till 2-tiden så man hade väl en del nedbrytande grejer i kroppen idag. Kan ju skylla på det iallafall :) Mina nya skor jag köpte i torsdags funkar bra iallafall.
Bara 6 dagar till loppet nu... ja jösses...

Tack S för en jättetrevlig kväll igår!

Nä nu blir det ett lass cornflakes till kvällsis :)
Ha en bra kväll!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack!!!! Oj vad mkt inlägg du gjort. Får kika en annan dag....nu är jag helt slut o måste sova....godnatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback