o så regn igen


Nu har man fredag i sikte... skönt.
Igår var det sista springturen innan loppet. Vi tog en runda på ca 5,7 km. Sprang på rätt fort tyckte jag (för att vara mig då :)) Tänkte på att inte ta ministeg som jag har lätt at göra och då går det ju fortare... Men hualigen, det tempot orkar jag inte i en mil...
Annars var det slapp dag igår, dammsög lite och hamnade sen i soffan resten av kvällen.

I förrgår kväll så råkade jag zappa mig in i en film på tv, ganska dålig egentligen men jag fastnade i den. Så blev den sååå sorglig... gulp. En liten pojke dog och jag blev helt förstörd... jösses, brukar inte bli så där kraftigt men tårarna sprutade verkligen. Tur att Pepster var ute och klippte gräset så han inte såg elendet :)

Ikväll har vi fest med jobbet, känns som ett perfekt uppladdning inför lördag :)
En kollega går i pension och jag har gjort ett fotokollage med citat och lite så som jag skickat på utskrift, det ska komma nu på förmiddagen. Hoppas han blir glad för det.

Nu är det äntligen dags för frukost!!




soon.....
 Thumbnail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback