midsommar är över för denna gång


Midsommarhelgen lider mot sitt slut med en strålande fin och solig söndagskväll.
Midsommarafton blev kalas!
Vid halv 2 tiden började vännerna droppa in och vi dukade upp sillbordet. Mycket trevlig måltid med sång o snaps.





Efter sillunchen så var det ju en otroligt viktig U21 match som den manliga delen av sällskapet inte på några villkor kunde missa, ja förutom Theodor då.. så han tog med sig tjejorna ut på promenad i solskenet :)

Tillbaka igen efter matchen var det dags för efterätt. Detta år gjorde jag en marängtårtevariant  med choklad hallon och jordgubbar som blev riktigt god om jag får säga det själv :)
   



Därefter obligatorisk 5-kamp:) Eller denna gång blev det 6-kamp + utslagstävling som P fortfarande har ont i ryggen efter... oops :)   Jag brukar inte lägga ut foton på folk men denna bilden tyckte jag var så himla skön. (hoppas det är ok med er?) Alla så superglada verkligen! Tycker den sammanfattar hela midsommaraftonen;
Ett helt gäng galna, skrattande och söta vänner:

   

Senare grillade vi förstås och sjöng mer i alla möljiga och omöjliga tonarter :) Vi hade också tipspromenad och nostalgitävling. När M körde nostalgitävlingen tittade Pepster på mig som om jag var utomjordisk när jag sjöng med i gamla schlagers från 80-talet han aldrig hört och när jag dessutom visste faktafrågorna tyckte han jag var mer än lovligt nördig haha!

Tack alla för en fantastisk dag, kväll och natt! :)

Och en extra eloge till party-Theodor som verkligen gör sig bra på fest! :))



.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skoja inte att tårtan såg god ut!! Ser att jag missade en massa trevligheter.

Usch o fy, ligger hemma i feber. Roligare kan man ju ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback