ang träning igen


Visst är det som du säger malin, träningskompisar gör hela skillnaden. Vi är 5 st som springer ihop nu och alla blir taggade av varann och har mycket svårare att springa själva än när vi springer ihop. Flera säger att de inte orkar springa lika långt själva som de gör när vi kör ihop. Igår sprang vi 8,5 km och det gick bra, lite sakta men det gick bra och jag kände mig inte alls helslut när vi var klara.
Insåg igår för första gången att jag springer med för korta steg. var en tjej som sa det till mig och då insåg jag att jag verkligen tar alldeles för korta steg och när jag försöker springa fortare så ökar jag bara frekvensen. Ska försöka öka steglängden nästa gång får vi se hur det går....




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback