badelibada


Igår lunch lyckades jag köpa en bikini...ha, bara smet in, provade en och den passade... hur ofta händer det?
På em stack Prinsessanbus o jag iväg o badade. Jag åkte en timma tidigare från jobbet, vilken skillnad det gör!
Såå skönt, kändes som semester, ligga o slappa i solen i ett par timmar. Härligt!
                              

Efter åkte P o jag o köpte liten snacksbuffé :) Vattenmelon, vindruvor, oliver, physalis, lite kex o en god ost så fick vi krypa ner i källaren. På övervåningen är det olidligt varmt så vi höll oss i källaren tillsammans med allsång på skansen och morden i midsommer.

Sov i källaren inatt oxå, svalt o skönt. Finemang att man har lite rum att välja på:) Sov som en stock!

Skön dag!


.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som du fick mycket ut av dagen trots att du arbetat oxå, nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback