Köld


Hej på er alla!
Jisses vilken kyla det är idag. Här var det -17 när vi gick upp idag. brrrr...
3 dagar kvar på ledigheten....känns kort, tiden flyger verkligen iväg när man är ledig.

Nyårsafton blev jättelyckad! En fantastiskt glad lilltjej som utropade -Vi måste ha mer fest mamma!! hihi Hon var pigg som en mört hela kvällen och var vaken över 12-slaget. Sen sov hon som en stock medans vi andra spelade högt på stereon, sjöng och dansade.
Allt blev jättelyckat tycker jag. Tack Ullis!!

I fredags var jag i Stockholm över dagen med 3 vänner. Kul att komma iväg lite sådär, vi irrade runt i affärer hela dagen och avslutade med ett glas vin innan vi åkte hem igen, mycket trevlig dag! 

Går runt o tittar på julsakerna.... borde kanske plcka ner tomtarna men jag ids inte riktigt. Känns lite sorgligt på något sätt. Känns som jag precis plockat fram dem...Som vanligt hann jag inte med julen riktigt i år heller... jag vill ha mer jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback