jogga på 1 och 2!


Startade en liten tränings-kategori här :)
Kanske inte blir så jättemycket i den men nu har vi ju kört igång vår springning iallafall...
Vårt andra joggingpass igår då.
Vi blev 4 då oxå. Det är många sjuka och förkylda men vi ska förhoppningsvis bli fler framåt.
Vi tog 5 km-rundan igår igen och det gick jättebra. Jag är ju en segis och tycker att det är jobbigt som tusan i början men efter ett tag så lättar det lite när man hittar rytmen. Vi joggar ju igrupp vilket gör att jag nog springer lite saktare än jag skulle gjort innan (iallafall igår kändes det så).
Därför var jag rätt pigg när vi var klara. Får se om jag späder på en kilometer nästa gång... bätre att springa långt än fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback