Bricka


Hittade en bricka jag var "tvungen" att köpa :)

Stockholmsbrickan Plattan är beställd och kommer förhoppningsvis nästa vecka.
Den kommer att passa fint i vårt kök tror jag.
Finns i färgen svart/vit - klicka för ännu större bild...

Köpte idag ett tyg att klä om kökssoffan och stolarna med .... igen :)  (tredje tyget:)
Jag skulle ju vilja måla soffan o stolarna vita men har fått stort veto av PS , morr..
Det var hans mormors soffa så den ska vara som den alltid varit tycker han... nåja, jag kan inte
bestämma så det är till att gilla läget.
Men nu ska den få ljusare tyg och kuddar iallafall så kanske det ljusar upp lite..







Kommentarer
Postat av: Linda

Mamma som här...vi har en jätteful gulaktig soffa i köket..som vi fått av Niklas mamma, antagligen nåt som hans mormor eller nån haft tidigare.



Jag vill måla den vit eller kasta ut den...Men Niklas vill ju ha den så då återstår bara målning. Vill även sätta dit såna där kryss i ryggen. Borde inte vara så svårt.

Den ser så omodern ut och passar inte alls in här nu när jag vill ha vitt, stilrent och modern.



Men jag ågar väl knappt yttra för nån att jag vill måla den för då blir det väl protester från hans mamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback