sömmerska


Jepps! !!!Nu slog jag till och köpte tyget i Sthlm som jag gått och velat ha ett bra tag nu.
Så igår blev det nya köksgardiner.
Det blev dyrt men det fick det bli denna gång, jag brukar bara köpa billiga tyger jämt.
Sydde o sydde igår och så hängde jag upp dem. Senare på kvällen tog jag ner den ena igen och satte igång o måla fönstret =) Kommer bli så stor skillnad när fönstren blir vita oxå.
Känns som om jag äntligen kan bli nöjd med köksgardinerna nu, efter ett antal så käns dessa bra :)
Min kollega blev oxå sugen på tyget men jag knep det sista i affären hehe. Såg oxå att det finns brickor o handdukar, muggar och annat i samma...

                      
                        Kippis från Marimekko



Idag ringde en kvinna till min mobil och frågade om det var jag som var sömmerska?  WHAT? 
Det visade sig att hon sökte min granne.... och jag kunde inte ens tala om vad de heter :)

.


Kommentarer
Postat av: Caperucita

Verkligen supersnyggt tyg. Blev säkert väldigt bra. Ibland ska man lyxa lite :))

2009-04-27 @ 18:44:01
Postat av: Linda

svårt och hitta fina gardiner, men dessa är så häftiga.

Ser säkert jättefint ut !

Postat av: Malin

Det kommer bli så snyggt!!

Sömmerska passar ju bra på dig oxå ;)

2009-04-28 @ 08:57:00
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback