springning o målning

Var ute och joggade en runda igår.
Det är för dåligt vilken usel frekvens jag har, måste skärpa mig. 3 gånger i veckan borde man ju få till.
Men om jag springer imorgon eller torsdag igen så har jag klarat det :)
Det var jävligt segt igår, konstigt hur olika det kan kännas, känses som om jag ville stanna redan efter halva. pju
Men man får inte knäckas :)
Så började det regna oxå efter bara en liten bit, bara dugg men irriterande ändå. Men skam den som ger sig (var nära att vända hem :))
Sista biten vräkte det på en del och jag blev rätt blöt.
Nåja kändes bra efteråt iallafall :)
Annars började jag måla lite taklister i källaren så gjorde jag inte så mycket mer, kollade en film och segade vid teven lite.
Gick o lade mig vid 22 verkligen, när hände det sist? Var så himla trött. Inte var jag ett uns piggare io morse för det inte....

Nu mot gympasalen o sen lunch!!

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

duktigt av dig att orka springa, jag är som en elefant och flåsar som en gris när jag springer.

Jag orkar inte ens 100 meter.

ÖNSKAR att jag hade orkat/kunnat..för det går ju snabbt och smidigt samt förbränner mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback