rubrik

God morgon världen!

Ferdag och helgen nalkas, underbart.

Var ute o joggade igår, tyckte jag sprang på rätt bra (för att vara mitt sävliga tempo) men det tog ändr rätt lång tid. Vet inte exakt hur lånf sträckan är som jag springer men man är ju långt ifrån sin forna form :)
Gjorde lite sit-ups o lyfte lite hantlar o så . Tänkte jag skulle få träningsvärk men iccke, känner inget idag.
Kanske skulle man börja med att göra sit-ups varje kväll. Det tar ju verkligen inte lång tid. 2x 50 st borde man ju kunna göra. Gäller bara att ta sig för oxå :)
Stockholm imorron som sagt, kul!
På söndag, träffa Lena o Sarah som kommer hem över helgen
Ikväll, vin! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade oxå tänkt köra situps hemma...men glömde visst bort det så fort tanken kom upp. Du får gärna påminna mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback