6.30

Var på jobbet halv sju idag. skönt. Då kan jag sluta tre om jag tar en halvtimma lunch bara.

I förrgår var jag hos frissan, klippte av en hel del såg jag på golvet:) Trodde knappt det syntes men alla på jobbet såg det igår direkt så det måste synts då :)
Var på bio igår kväll på Arn. Håller med G att den första var bättre men den var helt ok denna med.

Ikväll ska jag måla garderobsdörrar, har 2 st kvar. Blir aldrig klar i sovrummet känns det som... Har köpt blommor i klistermärkstyp som jag tänkte klistra på dörrarna. Får se om det kan tänkas bli bra.



Nähä lite arbete på det här....

God morgon gott folk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä det är INTE skönt att vara på jobbet redan kl.06.30 =) Fast vääldigt skönt att gå hem redan kl.13 idag :)

2008-09-05 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback