Fredag, hurra!

Jaha ja då har jag varit på jobbet över en timma, ohyggligt tidig idag, var här typ 20 i 6... Det är fruktat dimmigt ute, såg knappt inget på vägen hit... Ingen har kommit ännu o det dröjer nog oxå. Men så tidigt man kan sluta sen då :) Systrarna Karlsoon far till New York idag. Hoppas ni får det kanon!! Ikväll ska jag ta det lungt, P åker söderöver men jag stannar hemma denna helgen. Har varit borta två hela helger nu, känner att jag behöver vara hemma lite... ska ju dessutom på inflyttningsfest hos M imorgon. KUL!! Ska bli roligt att de hur du fått det! Ha en bra dag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Va 20 i 6 du är ju inte klok!! ;)

P började igår med att springa på morgonen...vid 5-snåret. Vad har det tagit åt alla människor? Borde man inte sova så dags? :) Ja har väl kanske fått lite mer ordning sedan sist (hoppas jag :), men finns fortfarande en hel del att fixa med. Ha en bra dag du med!

Postat av: Linda m. 4 barn

huh så tidigt du är på jobbet människa...05.40 sov jag gott i min säng under mitt varma täcke ;-).



och P...uppe redan vid 5 och springer??

jesses, hade jag aldrig pallat.



Jag går inte upp en minut före sju på morgnarna, jag klarar inte det.

Men så sitter jag upp till midnatt också varje kväll, kan inte lägga mig tidigare för jag har såå mycket att dona med när barnen väl sover.

2008-10-03 @ 16:49:21
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

synd att vi inte träffas imorgon då på festen :-)...får bli en annan gång.

2008-10-03 @ 16:49:56
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: guldmulten

Ja det var synd och du kunde ju inte vara med sist vi var nere heller... men det kommer fler gånger :)

2008-10-04 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback