Tjejmiddag

I lördags var det dags för tjejorna att drabba samman. 9 vänner, 3-rätters, källaren fylld med väskor till försäljning, snacksbuffé, musik, skratt och umgänge!
Hurra för vänner!!!

Och bland det roligare: gravid, nykter och kattallergiker stannar kvar bland de sista. Man blir glad, det blir man

Tack allihopa, det var jättetrevligt, nu passar jag bollen vidare till nästa som känner sig manad ;)


           



När PS kom hem trodde han folk fortfarande var kvar, jag poppade glatt lite metallica och gick runt o plockade glas på morgonkvisten :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, det var riktigt trevlig och mycket god mat :-)

Ja vi får väl se här efter nyår vem som känner sig kallad ;-)

2008-11-04 @ 07:59:27
Postat av: Malin

Tack själv!! Mkt trevligt...och supergod mat!! Synd bara på min skallebank. Hade dessvärre inte tänkt ta med mig halva sällskapet heller bara för att jag drog "lite tidigare". Hoppas ni hade trevligt sista timmarna ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback