aktiva jag

Igår hade jag en väldigt aktiv dag. Eller eftermiddag/kväll kanske man ska säga.
Hade bestämt mig för att cykla hem från jobbet vilket jag oxå gjorde. Susade iväg hemåt trots att jag trodde det skulle börja regna. Tog trekvart ungefär i hyggligt tempo.
När jag kom hem satte jag igång att måla dörrfoder o karmar, hann med ett innan vi käkade. Sen gav jag mig ut och rensade häcken, Ootroliga mängder med ogräs, gamla löv och en meter höga maskrosor. Efter ett tag tog säckarna slut och rygg o knän med :)
Så jag gick in och fortsatte måla lite till. Men men jw hade mer energi så jag hävde mig ut och sprang en runda oxå.
Efter senare ha duschat och landat i soffan kände jag mig rätt nöjd :) Inte varje dag man får sån energi =)

Idag har jag fortsatt måla och cyklat in cykeln till Örebro så jag ska ha den där när S o jag ska ut en runda imorron.
Nu ska jag nog kasta mig i bingen
God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fasiken vad hurtigt!!!
Jag som är nöjd att jag cyklade till jobbet idag...och det är ju inte så långt :)

2008-05-30 @ 06:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback