duggregn och makaroner

grått grått grått ute... men det är torsdag och helgen är i antågande...

Givet så hade vi fått om bakfotn ang. leverans av bänkskiva... den första killen fattade nog inte frågan riktigt. Nu är det iallafall en månad kvar tills vi kan få dem pust pust.
Ska nog beställa kökslampa idag, har hittat en vi gilla efter mycket om och men.

I lördags var det dags igen för jw att känna sig dum o lite utanför... När man på kvällen sitter med 2 kompisar och båda säger att de blivit bjudna till en annan tillställning hos en kompis är jag igen bortvald förstås. Jag vet ju vad det beror på men jag trodde vi hade kommit lite längre... Dessutom trodde jag att jag och PJ var bättre vänner än så men det är tydligt att det inte är så riktigt. Jävligt synd, trodde att vi ändå hade nån slags speciell kompisrelation men jag får nog glömma bort det tror jag...Har iofs insett det ett tag nu.
Är bara så jobbigt med människor som säger en sak när man träffas men sen gör något annat när det väl ska hända nåt. Jag ska väl inte bry mig egentligen och många tycker säkert jag är larvig men jag blir ledsen av det.
Men men man får väl inse att man bara får vara med och leka vissa gånger när det passar och att andra alltid går före. Jaja det är väl så det kommer vara...

3 timmar till hemgång. Måste ta tag  och rodda ialla fackpapper nu när man är klubbordförande. Har en kasse löspapper att ta itu med.

I helgen får vi se vad som händer. Iallafall make-up rådgivning och Demian-konsert.

Och nu...arbeta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback