Heja Sverige!

Hoppas verkligen att det går bra ikväll på matchen nu.
Annars vet jag 2 som kommer komma hem imorgon rätt förbannade från Innsbruck.

Var hos läkaren idag. Mina prover som jag tog igår visar att ja har inflammation i kroppen. Men det är så det är om man är JW. Annars var det som jag trodde när jag frågade om medicinen att den inte gör någåt åt sjukdomsförloppet utan är för smärtlindring...
Och att jag har haft ont iarnleden och fotleden i et antal veckor nu  ska tydligen inte ha nåt med sjukdomen att göra utan kommer gå över trodde han. Jaha! Närdå undrar man ju. Jävligt irriterande att inte kunna vrida armen ordentligt.
Fick visst veta att mina fötter är lite konstiga oxå :) haha nåt med benen som var annorlunda och förmodligen medfött... ja ja där ser man :)

Ikväll ska jag måla, städa, handla och baka... oj... ja hoppas jag hinner det iallafall :)

Nu är det snart lunch och dags att gå och handla mitt vinstbidrag till vår EM-tippning som jag dragit igång på jobbet.
En arbetskamrat sa förut att jag borde bli lekledare i tv haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha! Du skulle lätt bli en bra lekledare :-)

2008-06-18 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback