cykling

jaha ja då var tjejvättern avklarad.
Å bra gick det oxå. Jag var ohyggliggt pigg hela loppet och det kändes som om jag skulle kunnat cyklat fortare hela vägen. Fantastiskt att känna så.
De sista två milen var jag tvungen att ge mig iväg från Sara, trots att vi sagt att vi skulle åka ihop men då gick det inte mer, jag kände mig tvungen att trampa iväg. Kändes som om jag kunde åkt hur fort som helst. Inte många körde om mig på de milen, jag hade ett mycket bra flyt, susade om människa efter människa och körde riktigt fort ända in i mål.
Så gick jag av och tänkte jaha...ska man vara trött nu? haha helt makalöst.
Har inte fått nån träningsvärk eller ont nånstans efteråt. Och då har man ändå skavt runt i 4 timmar på cykel :)
ja ja jag är riktigt nöjd och tiden från 2005 slogs med en halvtimma. Kalas

Nu sitter jag här och undrar om jag ska ge mig ut och jogga, klippa en buske eller glida ner en stund i soffan... hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback