fest, sorg och reparation

Fridas fest i lördags var riktigt kul!
Vi blev aldrig trötta och dansade och dansade på altanen tills timman var sen. Vi kom i säng vid 5-snåret alla 4.
Men men som sara sa. "Det är vid 5 man ska komma i säng om festen är skoj" =)

Shoppade oxå loss i Växjö lite. Tröja, klänningaktig sak och jeans. Toppen!  Dessutom handlade Fia helt ny styass o 2 par skor. Och tom Lobster o Pepster hittade lite fynd.

Kom hem rätt sent i söndags eftersom vi inte kunde köra så tidigt direkt :)

Har reparerat bilen... 6000:- Härliga tider!!

Hoppas jag kan åka hem snart.... Ska bara få ut 50 ritningar först..... pju

Annars är mina tankar mest i Hallsberg just nu. All min styrka och alla mina allra varmaste kramar till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback