cykla

För ett tag sen drömde jag att jag skulle åka ett skidlopp. När det var väldigt kort tid till att loppet skulle starta insåg jag att jag hade tagit med mig joggingskor istället för skidor:)
Hade givetvis hemsk panik...

Nån vecka senare skulle jag cykla ett lopp (oxå i drömmen då). Ja vad var det då...Då hade jag givetvis ingen cykel... Nån försökte montera ihop en liten ihopfällbar cykel till mig som jag kunde cykla på. Jösses. Lika stor panik hade jag då...

Man kan ju undra vad det betyder :)
Har jag panik för våra halvvätternplaner eller är det en uppmaning från högre makt att börja träna... Jag tror på det senaste :)

Nåja, tror jag värvat Frida till halvvättern oxå, hon blev jättesugen när jag berättade. Kul! Hon har ingen cykel dock men det har väl inte Sara heller? ;)
haha cykel är väl det minsta problemet, finns ju massa o köpa.

Denna vecka MÅSTE jag komma iväg och träna, hoppas det inte blir så mycket övertid nu i veckan...
Ska simma lite innan relaxen ikväll iallafall, alltid nåt.
Skönt att relaxa lite...vore det inte för att man var tvungen att ha badkläder på sig så skulle det vara optimalt :)

Nu frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback