trött man blir..

har just varit o köpt en present till Mathz som vaktat katterna en vecka nu när vi var borta. Köpte en fin fruktskål som vi skulle lägga lite frukt o godis i.
Kommer hem och jag sköljer av den för att den var dammig, ska torka den o vad händer? Jag lyckas på nåt vis ha sönder den medans jag håller i den.... får två skärvor kvar i handen och resten rasar ner och sprids över hela köket i skärvor..... SATAN!
Jaha så då får man ge sig ut igen och försöka handla en ny skål då....... trist trist det är...

Har föresten bestämt att göra om sovrummet nu :) Jag är råtaggad på att sätta igång. Ska nog börja måla lite. Fönstret ska bli vitt, och taket ska oxå bli vitt nu, det är bara laserat sen innan men det ska allt bli täckt istället.
Så blir det en trävägg och resten tapet!

P vill åka till jacobssons o kolla möbler så vi drar nog nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback