restaurangbesök x2

Torsdag och veckan börjar faktiskt ta slut...
Första jobbarveckan och nu känns det som om jag aldrig varit ledig... Jo lite kanske, än är det inte sådär ohyggligt segt att jobba som det är inne på mörka hösten....huuu

Var på Amano med jobbet i förrgår. Åt en skaldjurspasta och utan att tänka tuggade jag glatt i mig en bit av en havskräfta. GULP! När jag kom på det blev jag helt stel! Shit!
Men inget hände :) Kanske går bättre med de från havet? :)
Dagen efter på jobbet tyckte de att vi skulle minnas kvällen som kvällen då Jennifer var nykter haha schysst!!  Vrålskönt att bara gasa hem i bil!!

Igår tog jag mig trots rätt dåliga ben ut o sprang. Ja eller jogga heter det visst. Gjorde lite ont varje steg i skinkorna men skam den som ger sig. Slutade givetvis med att när jag väl kom hem hade jag ohyggligt svårt att gå resten av kvällen. Men ut kom jag och det är det viktigaste!!
Lyckades verkligen bara jogga 2 gånger på semestern, hemskt! Dags att komma igång nu o ta hand om sin kropp lite. Man är ju inte purung längre och inte håller sig kroppen i trim av sig själv direkt längre...

Ikväll blir det restaurang igen. trevligt trevligt. Lite bröllopssnack antar jag det blir.

Och vad är det med OS i år????
Var är medaljerna?
Varför är det stolpe ut hela hela tiden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback