helgen

Då var det söndagkväll igen, den tiden det oftast är på veckan av nån anledning.
Nu är iallafall golvet inlagt i lilltoan. Klinkret bakom hanfatet är på plats och skall fogas imorgon. Känns bra, nu är det målning och lister och fastsättning av ny toastol, handfat och så nytt lyse o spegel kvar.
Så en del har vi fått gjort i helgen.
Råkade måla några garderobsdörrar i bara farten oxå:)

En sak som jag aldrig kommer att förstå är det här med svar på inbjudningar.
Om jag får en inbjudan till något så kollar jag i kalendern om jag kan eller inte och så meddelar jag det. Oavsett vad det står för sista svarsdatum. Men så funkar det inte för gemene man tydligen.
Varför väljer man att svara precis på sista dagen?? Man vet väl om man kan eller inte? Eller?
Eller väntar man för att se ifall det kommer komma upp nåt bättre alternativ eller vad? jag fattar inte det.
Kanske ska man ge folk 2 dagar på sig att bestämma sig så kanske man får veta om de kommer eller inte =)
Ja ja skit samma. Men jag blir lika konfunderad varje gång...

Dags att kolla klart på Tarantinofilmen nu kanske.

Gjorde förresten en äppelpaj på egna äpplen igår. Kändes otroligt husligt.

En fortsatt trevlig kväll till alla och hoppas ni får en underbar måndag med nya spännande utmaningar.
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback