Härliga måndag!

Hej hopp!

Igår kväll fick jag ett ryck och rev ner tapeterna i lill-toan i källaren.
Peppe satt i soffan och ville inte alls vara delaktig... men när jag åberopar hans styrka för att bryta ner lister o koppla bort element så gav han mig ett handtag :)
Nåja nu är tapeterna borta. Får se om vi lyckas koppla bort toan ikväll så jag kan slita bort golvet. Hihi vad det är roligt att demolera!:)
Sen ska man ju göra iordning det oxå förstoss... :)
Ärligt så ser toan bättre ut utan tapeter än med de orangerandiga 70-talstapeterna.
Hoppas bara peppe är på lite fiarhumör ikväll så han kan hjälpa mig lyfta toastolen annars går väl rtyggen i 3 delar, den är redan rätt kass men skam den som ger sig.

Undra om det är nån som vill fika på det här bygget eller om alla tycker det är så fantastiskt med arbete så att man inte behöver nån paus?
Nu går jag o tar te iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback