fredag igen

Det går i ett i ett nu...

Några dagar i Shanghai... Valborg o 2 dagar ledigt och på tisdag mot Mallis!

Tur att det är helg nu igen så jag hinner fixa lite. Ska visa lägenheten ett par gånger i helgen förmodligen. Sen måste jag växla pengar, tvätta, packa, städa, byta däck, samt lite annnat fix som inte kan nämnas här :)

Ska bli riktigt kul att resa med mormor, har inte gjort det förut. Jag får nog hålla reda på dem alla tre skulle jag tro :) Iallafall efter vad man hört om deras tidigare resor när de festat bort plånböcker osv... =))

Härlig sol idag, härligt att man sitter inne och tittar ut på den.

Måste ringa Lotta oxå, hon svarade inte igår så jag funderar på om det är BB-tajm....

Kommentarer
Postat av: Pär & Lotta

Kanske det kanske....

2007-05-08 @ 22:05:29
Postat av: Pär o Lotta

Kanske det kanske....

2007-05-09 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback