före och efter...

Jaha då var bröllopet avklarat. Känns lite tomt nästan...
Vad ska man nu planera inför? ;)

Fantastiskt väder
Fantastiska tal
Fantastisk fest
Fantastiskt brudpar, ni är bäst!!!

Mycket svettigt och flera svimningsanfall av nervositet under dagen :)

Så nu har man svahnar i bekantskapen :) Hann inte med att inhandla porslinssvanar i äkta 80-talssnitt tyvärr som jag tänkte. Men jag gissar att det är 2 som är glada att jag inte hann...

Nu kan jag börja planera flytt, tapeter och kulörer på heltid då!

Massa kramar till svahnarna och hoppas ni får en lika fantastisk bröllopsresa som bröllopet!
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Svahnarna

Och så var det ett par fantastiska tärnor som gjorde dagen perfekt!
Känns lite tomt här också efter bröllopet, dagen gick aldeles för fort. Nu tar vi och svalkar oss på Malta. Men snart är vi hemma igen och då ska vi prova cykelvägen till Kumla !!!
Tusen tack och många kramar!

2007-06-11 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback