down under

Är det inte konstigt hur olika man känner sig med olika människor?
En del känner man sig bara bra och avslappnad med medans med andra kan man känna sig totalt underlägsen.
Med en del människor känner jag mig alltid bara ful, dum, tjock och tråkig.
Jag har inget att säga, för de är mycket roligare och socialare....
Jag har fulare och billigare kläder....
Jag är tjockare och klumpigare...
Jag är osmartare...
osv osv osv...
Konstigt det där... och det blir samma sak varje gång, skitjobbigt!
Och sen när man inte är med dem mer så försvinner det mesta direkt och man känner sig ganska normaltjock, normalt social och normabegåvad igen...
Sen blir det likadant nästa gång igen.

Varför är det så?
Jag fattar inte det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback