jaha ja

då var julen över iår igen. Varenda år så går det för snabbt. December springer iväg som vavlint utan att man hinner med. Och nu blir det lite vacuum kan jag tycka.
Skönt är det att vara ledig men man blir ju så förslappad! Sover massa timmar per natt o vräker i sig massa godis gör man med.
Behöver byta en klänning som jag fick i julklapp, antingen det eller så förminska brösten :) Tror jag byter klänningen... Men det verkar fruktansvärt att ge sig ut på rean så jag håller mig från stan ett tag till.
Har fått massa fina saker i julklapp. Perfekt.
Iår öppnade vi paket till 01.30 helt vansinnigt! =) Tog över tre timmar, och då ska man veta att vi bara är vuxna människor ...ja jösses
Behöver städa här så man kanske ska sätta fart med det så det blir nåt vettigt gjort idag.

Ha en fortsatt skön ledighet (ni som är lediga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback