golvet klart

Jaha då har vi fått in golv i vårt senaste renoveringsrum.
 Peppe har sågat och klickat idag så nu är det så fint :) Blev jättenöjd. Nu är det rummet klart, har målat tak, tapetserat väggar och nu oxå fått in nytt golv.
Nu gäller det bara att lista ut vad vi ska ha rummet till :) Sicket I-landsproblem:)

Ikväll ska vi på bio, kan inte minnas när vi var iväg sist, skönt att nån tar tag i det så vi kommer iväg.

Har nu åter igen fått reda på ett förhållande som gått i graven. Det är verkligen det tredje denna höst. Ja jösses men sånt är livet, man ska verkligen inte vara med någon om det inte är helt rätt!

Som M och jag pratade om för ett tag sen, nu har det verkligen varit ett sånt där konstigt år igen...eller konstigt men ett år då det hänt jättemycket saker.....
Det har varit allt från jätteroliga saker med bröllop, frierier, husköp och lägenhetsbyten. Och dessutom ett byte av stad och så hemflyttning igen:)
Så har det varit som sagt flera förhållanden som brakat, det har varit nya förhållanden,det har varit jobbiga dödsfall för vissa, det har varit husförsäljning för andra, det har varit förlust av Börje som togs från oss och mycket mycket annat.
Det har varit jobbintervjuer, det har varit festival med lägenhet i misär, det har varit Mallis med mormor och Bratislava med systrarna.
Det har renoverats och det har inflyttningsfestats. Och så har det ju kommit ett nytt fantastiskt litet liv i Jönköping som vi måste komma iväg och hälsa på snart.
I Växjö har det kommit flera små nya liv och ett par bröllop har ägt rum.
Verkligen ett riktigt händelserikt år.
Ibland kan man tycka att inget händer, men när jag tänkter på 2007 så kan man inte säga det om detta år.
Ja jösses, det är säkert mer saker som jag inte kommer på nu
Göta Petter
Kanske ska jag gå o göra mig klar för bio istället för att sitta här o bladdra..

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback