chipsstim

Hmm jag som hållt mig flera veckor från chips o godis....
Vad hände i söndags, jag hamnade i ett chipsstim..... fy tusan
Varför har man en sambo som kan äta hur mycket chips som helst?
Hade julfest med jobbet i fredags, riktigt kul. Fick dock syn på mig själv på foto från festen, inte roligt...den kroppen är inte jag.... usch

Idag ska vi titta på matta till vårt nytapetserade rum. Måste säga att jag blev riktigt nöjd med tapeterna. Och det var förvånansvärt vad snabbt det gick att tapetsera. Hurra för easy-up, det är verkligen inte svårt.
Hmm nu kan man bara fundera på vad vi ska ha där inne, jag funderar på att göra ett läsrum :)

fan va kallt det är här jämt...

Kommentarer
Postat av: hanni

Ha en
bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback