Helg i sikte

Nu är det äntligen den där långhelgen man set fram emot ett tag nu.
Solen skiner och jag ska gå från jobbet strax.

Får se ifall jag kan få ihop några människot för tillställning på fredag. Blir väl de vanliga parhästarna kan jag tänka mig. Men det är ju inte fy skam det :) Sist lyckades vi ju hålla låda så grannen under tittade in vid 2 snåret.... och då pratade vi bara haha
Härligt det är med vänner där samtalsämnena aldrig tar slut och det alltid finns nåt att diskutera och analysera...

Fick ett samtal förut idag med en förfrågan om att luncha idag. (Nu kunde jag inte det tyvärr eftersom jag skulle ta snabblunch bara med min lilla ihopkokta låda)
Men i allafall så är det så otroligt trevligt att få frågan istället för att alltid behöva ställa den själv.
Dessutom är det väl bara underbart med människor som varje gång man föreslår att hitta på något alltid blir glada och tycker det verkar trevligt. Och som dessutom när man ses ger uttryck för att de faktiskt gillar en och tycker att det är trevligt att umgås och kommer med förslag på när man ska hitta på nåt igen.
Jag blir så glad av sådana personer!!

Nu är det tajm att ge sig ut i solen och ledigheten.
Ha en riktigt bra helg alla!
och krama varandra i trafiken
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback