helg i sikte igen

sköönt. Men varför har helgen så få dagar? Det har jag aldrig förstått...

Lånat mammas bil i helgen. (ja jag är 30 år och har ingen egen bil) Skönt iallafall att kunna åka runt lite.

Jag har fått två mess av min vän sara som befinner sig i sälen och ska lära sig åka slalom.
Det första talade om att hon redan i första åket hade tappat bort mina skidglasögon som hon lånat... hahaha!!!!
-Det andra kom för en stund sen och talade om att hon var tvungen att vila låren mellan varje åk. hahahaha igen.
Jag skulle vilja se henne i backen. Precis som cicci har jag minnebilden klar från sist sara åkte (typ för ungefär hur många år sen som helst). Då såg hon ut som en liten nyckelpiga :)

Det snöar igen... hur glad blir man över det? Man reagerar knappt längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback