då var det dags igen då...

...att hålla på med mysko saker på nätterna...
Har sovit otroligt dåligt senaste nätterna, vaknar hela tiden.
I går natt var jag uppe och klädde på mig... har gjort det förr, fattar inget...får för mig att det finns folk i lägenheten så jag måste klä på mig.
I natt började jag helt plötsligt att ta ur täcket ur påslakanet... innan jag ställde frågan till mig själv -vad håller jag på med. Så jag somnade om. Vaknade då med halva täcket hänhandes utanför...
Undra vad det är frågan om

/psyko-jw

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad jag känner igen mig! Hur många gånger har jag inte vaknat mitt i natten och fått för mig att börja klä på mig för att jag ska gå till jobbet, eller bara ställa mig upp i sängen och börja möblera om bland mina saker? Att börja dra ur påslakanet känns så bekant att jag misstänker att jag gjort det med

2006-01-11 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback